SEO v Kladně: Zkuste to zvládnout sami. 5 tipů, jak na to

SEO v Kladně funguje úplně stejně, jako v jiných městech. Odborníka na optimalizaci pro internetové vyhledávače si tedy můžete vybrat odkudkoliv. Stejně tak můžete pro začátek zkusit několik základních kroků sami, kdekoliv. Není potřeba žádná velká znalost místních poměrů. I když v určité míře se hodí. Co dalšího potřebujete vědět? Prozradí naše SEO tipy.

SEO pro Kladno znamená…

To samé, jako třeba SEO pro Londýn, protože internetové vyhledávače fungují stejně po celém světě. Důležité tedy je pochopit základní principy takového chodu a podle nich optimalizovat svůj web. Specialisté z oboru se problematikou zabývají do hloubky a samozřejmě za řádnou odměnu, vy zatím můžete zkusit “povrchové” úpravy. 

5 základních principů vyhledávacích algoritmů

  • nejvyhledávanější výrazy pro danou oblast, tzv. klíčové výrazy
  • hodnotný SEO copywriting tedy textový obsah
  • prolinky na kvalitní weby   
  • častá aktivita
  • virální šíření

 

Z toho vyplývá 5 tipů na optimalizaci, které můžete zkusit sami.

1. Používejte klíčová slova

A vybírejte je pečlivě. Vhodné výrazy se musí úzce vztahovat k vašemu zaměření. S jejich volbou vám pomohou služby a nástroje internetových vyhledávačů, stačí se jen zaregistrovat. Klíčová slova pak vhodně umístěte do textu, hlavně do nadpisů. (Podívejte se například, jak napsat optimalizovaný popisek kategorie internetového obchodu.)

 

Hustota klíčových výrazů by však neměla být vyšší než 5,5% z celkového počtu slov.

Tedy všeho s mírou.

2. Zaměřte se na obsah

Vyhledávače hodnotí relevanci obsahu stránek. Zde platí – upřednostněte kvalitu nad kvantitou. Unikátní text zaboduje u vyhledávačů a následně i u čtenářů. Pokud se vám to podaří v opravdu výjimečné kvalitě, s velkou pravděpodobností bude váš text někdo sdílet nebo na něj odkazovat. To mají vyhledávače nejraději, hned vás posunou o něco výš.

Pro hodnotu webu je důležitá také jeho struktura. 

Nezapomínejte na nadpisy a titulky s klíčovými slovy.

3. Odkazujte

Propojte svůj web s jinými relevantními stránkami, tzv. linkbuilding vyhledávače hodnotí vysoko. V textu odkazujte na stránky partnerů, dodavatelů nebo na zajímavé články související s vaším oborem. Linkbuilding by měl být obousměrný, proto se s provozovatelem vybraného webu domluvte na spolupráci. 

Podle odborníků by mělo být prolinkované zhruba každé 120. slovo.

Vy se pro začátek nemusíte “pouštět do žádných velkých akcí”,

ale několik linků do textu určitě vložte.

4. Aktualizujte 

Nezapomínejte obsah svých stránek soustavně aktualizovat. Pravidelnou aktivitu vyhledávače spolehlivě zaznamenají. K tomu skvěle poslouží blog v rámci vašich webovek. V něm přinášejte užitečné informace, zajímavosti, postřehy. Zde máte prostor k využití zmiňovaných znalostí místních poměrů.

Blog může být v osobnějším duchu, nicméně stále musí být přínosný

a související s vaším podnikáním.

5. Používejte sociální sítě

Sdílejte své blogové i jiné příspěvky na sociálních sítích. Čím více, tím lépe. Propojte všechny své účty, ať se váš internetový hlas šíří co nejvíce. Zachytí ho i vyhledávače a ocení vás postupem na vyšší příčky.

Základní kroky znáte, nebojte se vykročit. Ale pamatujte, že SEO je běh na delší trať.

Výsledky nemusí být znát hned, proto vytrvejte.

 

Máte svoji zkušenost s optimalizací? Podělte se o ní v komentářích. 

Věříte, že se SEO dá zvládnout svépomocí, 

nebo je potřeba najmout si odborníka? 

Těšíme se na vaše názory. 

Leoš Šedivý